Skinny love

Haloj, det är måndag som dom flesta kanske vet, och då ska man antingen till skolan eller jobbet. Inte jag inte. Jag hade bara en lektion på morgonen och den orkade jag inte gå på eftersom jag låg vaken nästan hela natten för att kolla på anabloggar.

Jag sitter och tittar ut genom fönstret. Och jag känner att jag verkligen vill gå ut och ta en promenad. Det snöar men det skit jag fullständigt i. Så jag ska ta en promenad till centrum och köpa lite frukt och sen gå hem igen och göra lite hemmaträning. Och plugga ska jag också göra, jag får ont i magen så fort jag tänker på plugg. Det är inte speciellt kul. Men jag måste ta tag i det, jag måste klara skolan. Inte för mamma, inte för pappa, inte för mina vänner, inte för alla lärare som tjatar. Utan för mig, för jag behöver det.

Idag har jag ätit 3 ananas ringar och druckit en kopp te. Ska försöka hålla mig på ett sånt lågt kaloriintag som möjligt idag. ses och hörs!

 Tumblr_kzoxwkmbws1qa56ojo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0