Guten tag

Sitter i soffan nu ochar pluggar. Och är riktigt mätt:(:(. Jag har precis käkat pasta och köttfärssås. Jag funderar på att bli vegetarian men jag vet inte helst säkert änu. Kanske får se. Skolan känns bra och så. Helt okej. Jag känner inte så mycket överhuvudtaget när jag tänker efter. Men det är jätte bra för skolan jag går i har ett gym som bara kostar 50 spen att använda per termin. Det kan liksom vara en längre rast eller efter skolan eller kanske en håltimme. Det känns jätte skönt. Där ska jag verkligen träna. Hur går allt för er. Snälla lämna en liten kommentar. Jag vill gärna ha en person jag kan snacka med, om vad som hälst. Någon som kanske känner samma som mig? Hör av er, puss<33333


Kommentarer
Postat av: Skinny

Ville bara säga att OM du läser min blogg så ska du veta att jag sätter lösen på den snart.Om du vill ha det så kommentera.Kram<3

2009-09-09 @ 21:05:54
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: angelica

Bra att du har ätit! Det borde jag med göra...

Du får gärna höra av dig.

Kram

2009-09-20 @ 18:53:15
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0