Hemskt

ÅH jag mår så jävla dåligt. Igår så var jag och min kompis hos en killkompis och vi drack lite och så. Vi hade det trevligt. Och så var det en kille som jag tycker är söt och lite sådär. Men tiden går och jag blir lite lullig och när jag blir lullig så blir jag trött. Så jag lägger mig i soffan och då kommer en annan kille och så ligger jag i hans knä. Fråga mig inte hur för jag kommer inte ihåg. Men iallafall jag ligger och typ sover och han typ ligger och smeker mig. Och sjuka grejen är jag typ drömde att det var J! Det var helt sjukt så jag börjar smeka tillbaka. Asså bara jätta lite men sen så kommer jag på att det är just han och han börjar pussa och usch jag drog mig ifrån och han fortsätte. Jag mår jätte illa och vill bara glömma det alltihop. Men kanske är det mitt fel? FAN FÖR MIG!!! Jag är äcklig och ful och Usch!

Kommentarer
Postat av: plastic

du verkar cool tjejen! säg till om du vill peppa!typ seriöst :P take care!

2009-10-09 @ 23:26:38
URL: http://plasticme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0