Fuckly fuck!

Godkväll<3 sitter lite vid datorn nu. Jag ska träna lite snart! Jag måste verkligen. Ni vill inte änns veta vad jag har ätit idag. Det började bra. Till frukost blev det grönt te och en knäcke 50 kcal. Sen kom lunchen! usch. Det var äcklig fisk med potatis. och jag åt. Det kanske blev 300 kcal. Sen efter plugget drog jag till statoil och köpte marabou! jag åt upp hela kakan! 500 kcal!?! Sen när jag kom hem så åt jag jordnötter och cola light. Och sist men inte minst lite hallon. Fast nu är jag lycklig, för jag fick precis ett brev från rytmus som jag ska söka till så nu har jag ett datum som jag ska göra sångprovet:) ååh hoppas attd et går bra, men nu ska jag ut och gå med en vän, puss<3

Kommentarer
Postat av: oliviai

aha! rytmus! är det så att jag hittat en sthlmare med äs?! då är det första gången :)! [email protected] = msn! <3 stay strong!

2009-03-09 @ 22:22:53
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0