sjuk

Hejsan, jag är ganska ny på det här men jag ska verkligen kämpa. Jag är så överviktig man kan bli. Jag väger nämnligen64,4 kg. Jag vill inte! usch jag hatar min kropp. det finns absolut inget fint med den! Men mitt mål är att gå ner till 50. Mitt BMI är 22,68. Uch säger jag bara.  Jag ska göra allt för att inte stoppa i mig en mat bit.

Igår så åt jag:
Till frukost: En halv macka och en kopp te.
Till lunch: Sallad och jätte lite ris.
Till middag: Soppa knäckebröd.

Det är ju jätte mycket. Jag ska äta mycket midre än det här idag asså. Skönt att vara hemma och är sjuk så behöver man inte äta ett skit! I skolan så ska alla klaga. Detsamma gäller här hemma. Mamma sa hela tiden igår. Ska du inte ha en macka. Så otroligt jobbigt. Men jag sa bara att jag mådde illa för jag håller på att bli sjuk och det blev jag också. Så idag ska jag knarka vatten. Både varmt och kallt. Jag ska börja leva på vatten. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0