Ny duschad

hejsan, det blev visst ingen promenad men jag har tränat som en idiot här hemma hoppade hopprep i 20min (226 kcal) sedan magträning, ca 100 stycken och lite andra saker. Jag har druckit flera liter vatten känns det som.
Och hyr mycket grönt te som hälst. Gud vad jag är kär i grönt te. Jag bad mamma köpa det idag och det gjorde hon.
 Hon köpte en mix med massa olika grönt te. Mumms. Det som är så bra med grönt te är att man känner sig mätt och no kalorier! Och så höjer det ämnesomsättningen i kroppen. :D
Aja efter all träning hoppade jag in i duschen och hadå hårinpackning och frächade upp mig rejält. efter så smörjde jag in mig med brun utan sol. Så hoppas att det inte blir fläckigt imorgon.
Nu ska jag fixa det lilla som är kvar och sedan gå och lägga mig. Puss på er
 =


Kommentarer
Postat av: nelmo

hoppas bara att min vikt håller sig! tack! <3

2008-12-01 @ 06:43:42
URL: http://nelmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0