I whis I was perfect

Här får ni veta vad som har kommit in och ut ur mig idag.

In:
Frukost: -
Lunch: -
Middag:
Lättfil med cornflakse, en knäcke med skiva ost, 100(kcal)
Övrigt: en clementin, många glas vatten. Cola light. Cola light är typ inte många kalorier. clementinen vet jag inte typ 50.

Ut:
Promenad: -407kcal
Hoppa hopprep: -113kcal
Situps: 50 st
Dans: 1 h. Vet inte hur många kalorier men många;)

Så idag jag varit riktigt duktig tycker jag:) Och det går bra med magträning morgon och kväll. Jag har inte tittat på vågen på några dagar nu. ska göra det imorgonbitt. Ska typ inte till skolan imorgon kanske senare. Jag ska till vårdcentralen. Jag har nämnligen välldigt ont i örat. Jag har varit sjuk i 2 veckor. Nu ska jag bara skicka lite saker till min lärare och sen gå och lägga mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0