M å n d a g

hejsan hallå.
Asså fuck. Dagen började helt ok. Försov mig lite, men det är bra för att
då slipper jag äta med mamma. så jag åt ingenting. Yeey.
Sen drar jag till centrum med lite polare och äter kebab?!
mycket sallad men iallafall. Sen hade jag såklart hemkunskap
och gjorde kladdkaka som jag åt lite på.
Sen dess har jag inte ätit så mycket mer. 
två salta pinnar. Nu tvingar mamma mig att äta deras
äckliga feta potatisbullar med bacon och lingonsylt.
så jag bad om sallad men hon vägrar. Hatar när hon gör så!
nu ska jag plugga och sen vill jag träna.

Kommentarer
Postat av: pam

:( åh gumman. Se framåt iallafall, inte bakåt!

2008-12-09 @ 11:46:26
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0