inte bara julafton

Jag som trodde att all mat och sånt skulle vara slut efter julafton men jag hade så fel!.

Jag tänkte iallafall berätta vad jag har gjort under som senaste timmarna. Igår komm farmor och farfar vi åt och drack så det är sjukt. Jag fick lite julklappar men mäst pengar 6000 kr:D Nu ska jag köpa en crosstrainer och en ipod. Yeey. Och så fick jag ett par hörlurar. Dom är jätte bra och en mixer så nu ska jag göra fruktdrinkar. Och lite småsaker. Sen senare på kvällen drog jag till en kompis och krökade med massa folk. Mysigt. Sen åkte vi till statoil och köpte för mycket mat.

Sen idag har jag varit hos en släkting och ätit massa tårta och nu är alla här och sak äta julmat igen? jag är så sjukt trött på julmaten usch! haha. Så imorgon ska jag köpa crosstrainen och ipod och lite shopping. Jag har fortfarande inget nyårslöfte uppskrivet. Så jag måste komma på något.

Juste när jag var mindre så hade jag ett nyårs löfte. Jag åt inge chips eller snacks på ett år. Ska kanske köra det i år också och med godis. Det ska jag no köra med. Men vi får se. Puss


(Jag älskar denna bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0