F r e d a g

Fredag. Jag blir både glad och ledsen. För helg för mig betyder godis:(. Helvete
Men iallafall har bett mamma köpa cola light som jag får leva på hela kvällen.
Sen får jag se om jag drar ut ett tag med polare. men får se. 
Ikväll är det idol också. är inte så himla insatt men ska ändå titta lite.

Idag har jag haft lucia hela dagen typ. Så under pauserna så var det fika dom
bjöd på först tog jag bara en clementin men sen två pepparkakor och en lussebulle.
Men det var det ända jag hade ätit. Men jag spydde upp allt iallafall.
Sen åt jag en glass på mc som jag spydde upp. Gud var jag spyr, nej. Måste sluta.

Och hurruni. Ni kan väll peppa lite iallafall.?
Puss

Kommentarer
Postat av: nicole

adda mig på msn, så kan vi peppa varann? :) och komma med tips. Kram!

2008-12-14 @ 10:02:55
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0