december och ingen viktnedgång

Nej nu jävlar. Jag kämpar som fan men ingenting händer. Då får jag väll kämpa ännu hårdare.
 Jag ska inte äta mycket alls. Till frukost idag åt jag en macka med mjukost. ca 60 kcal.
Sen en kopp grönt te. Jag får väll börja köra med bara te och en frukt istället.
 Aja ska strax iväg till skolan och i skolan så blir det skollunchen! åååh jag pallar verkligen inte alla ska bara hålla på. Gud vad ycket du äter?.
Man ba. Orka bry dig om mig? Idioter! Jag menar 5 dagar i veckan kan man ju inte säga tandverk,
jag åt mycket till frukost. Nu när jag har varit sjuk så har jag bara kört med att jag inte är så sugen på mat när jag är sjuk. Men det funkar ju inte föralltid. Men nu ska jag fixa klart mig och dra till plugget. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0