clean

Jag är duktig jag. Jag har nämnligen storstädat rummet.
Vädrat hela dagen och haft doftljus, så nu luktar det säker
jätte gott här inne, haha jag kan inte känna själv är jätte förkyld.
Idag har jag druckit en kopp grönt te och en pirog, 350.
Jag tycker det är okej för mer mat blir det inte idag. Och så har jag
tränat lite också. Sen blir det alkohol ikväll men jag skiter it.
Jag ska bli full! Haha känner mig som en alkis när jag skrev det där.
Jag vill gärna ha lite mer ana vänner. kom gärna med era bloggar
och mailadresser är ni söta. Ska hoppa in i duschen nu puss.

lite thinspo
 

Kommentarer
Postat av: Em

Jag ska göra mitt bästa!

2008-12-20 @ 16:09:23
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: <3thin

Åh vad duktig du har varit! Detta ska vi fixa!

2008-12-20 @ 18:05:31
URL: http://memyselfandana.blogg.se/
Postat av: k

jag tycker du är sjukt duktigt.. skulle gärna vilja skriva en blogg om hur det går för mig.. men är rädd för att någon av mina vänner ska hitta den :S behöver nån som peppar! det är det som är problemet!!

2008-12-29 @ 01:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0