ben & jerrys

Jag vill inte änns tänka på hur mycket jag har ätit idag. Det började bra vid frukost. en knäcke med lite ost. Sen drack jag lite te ni vet med skolan. Som jag är med under dagarna. Sen så får vi massa Mc och jag kan inte stå imot jag äter en ävla big tasty! Fy fan för mig. Men får skylle på mig själv. Sen åt jag lite godis, med en light läsk till. Sen senare drog jag hem och åt en toast med skagen. Dum! Middag blev soppa. Sen åt jag nyss ben & jerrys, som tur är det lätt att spy upp. Men kommer bli svårt nu när jag har så ont i halsen. Jag har druckit massa te idag för att jag är så sjuk och har så himla ont i halsen. Och massor med vatten har jag också druckit. Men ska snart gå och sova så jag kanske blir frisk snart!
God natt



Kommentarer
Postat av: stephanie

hon har helt sjukt fin kropp ju!

lycka till♥

2008-12-15 @ 23:35:59
URL: http://perfectsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0