081202

Varför. Why?!?! Jag var så duktig idag.

Frukost: En macka med mjukost och grönt te, (60 kcal)
Lunch: -
Middag: En jävla smörgåstårtabit! vette fan hur många kalorier men många!
Övrigt: En clementin, massa kakor och tårta.

Asså ni ser ju bara. Fy fan säger jag bara. Jag hade bara fått i mig 60 kalorier fram till 3. Då var jag på kalas och jag kunde inte säga nej. Fuck! Är det någon som vet på ett ungefär hur många kalorier det är i en bit smurgåstårta med skagenröra? Jag känner mig lite glad för att jag har träningsvärk typ överallt. Bästa känslan alltså. Jag hade nämnligen boxning på idrotten igår. För jag kämpade faktist mycket. På tala om träning så har jag börjat gör situps varje morgon och kväll. minst 50 st. Ibland hundra. Och så ska jag och min syster få ett friskiskort om kanske några dagar, så då ska vi börja träna tillsammans. Jag vill verkligen träna hela tiden. Men jag har så himla mycket plugg just nu. Och det måste jag faktist. I söndags så hoppade jag över plugg och tränade istället. Men inte för ofta bara. Nu ska jag fixa klart mig och sen situps och sedan sängen. God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

stäng munnen. brukar funka rätt bra.

2008-12-03 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0